Sunday, February 27, 2022

En intressant incidentuppsats

En intressant incidentuppsats



Vet inte hur man formaterar bibliografisidan i din uppsats? Min idé om ett lyckligt liv. Om mig shahzad Visa min fullständiga profil, en intressant incidentuppsats. Min favoritbok. Just i det ögonblicket försvann min rädsla för läkare och jag började uppskatta den viktiga roll som läkare spelar i vardagen. En otroligt spännande sak hände när jag var liten. Det var en gammal dam med glänsande grått hår och ett vänligt leende som jag såg i ett av sjukhusrummen.





Nya Inlägg



Idag var den mest minnesvärda händelsen i mitt liv. Det var tydligen både farligt och roligt. Det skulle förmodligen ha kostat mig livet. Allt började när jag åkte på en kort semester till min farfars hus i en by. Byn var belägen i södra tjugofyra parganas i västra Bengalen. Jag älskade att gå till min farfars hus på grund av den lugna och fridfulla miljön. Landskapet och landskapet är också mycket vackert. Det finns mycket grönska runt omkring, speciellt de gröna fälten där jag älskar att spendera min tid. Jag har ett antal vänner här också. Vi har jättekul tillsammans. En dag inträffade en incident i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma i hela mitt liv! Jag gick genom ett av fälten när jag märkte något som låg ihoprullat på marken på ett håll.


Objektets struktur, färg och fysiska egenskaper verkade i alla aspekter vara en orm. Dessutom låg det i min väg. Jag kände hur jag blev nervös och rädd, en intressant incidentuppsats. Jag blev vit av rädsla! Jag stod stilla ett ögonblick utan att veta vad jag skulle göra. Jag var orolig att ormen skulle vända sig om och bita mig. Jag gick sakta bakåt och sprang för att ringa min farfar och några äldre. När jag berättade min historia för dem följde de genast med mig. Till min förvåning låg föremålet eller den så kallade ormen fortfarande i samma position. Den hade inte rört sig en tum, en intressant incidentuppsats. Min farfar och några av byns äldste gick nära föremålet och plötsligt fanns det en intressant incidentuppsats skratt, en intressant incidentuppsats.


Min farfar skrattade hjärtligt berättade en intressant incidentuppsats det var inte en orm utan en whiplash som låg på marken. Han lyfte upp den och gav den till mig. Jag tog whiplashen i min hand och kände mig så dum. Sedan såg jag några av mina vänner som skrattade gott. Senare fick jag veta att mina vänner hade planerat att överraska mig genom att hålla whiplashen på fältet intill skymningen, en intressant incidentuppsats. De hade tänkt göra mig "en aprilskämt". Det var den 1 april. Om oss Användbara länkar Medlemmar Sök Annonsera hos oss Kontakt. Hem Tjänster Fördelar FAQ Projekt E-böcker Förfrågningar Lärare Institutioners profiler Recept Talat engelska.


Cl Klass 4 Klass 5 Klass 6 Klass 7 Klass 8 Klass 9 Klass 10 Bengaliska artiklar Poesi Fiction. ENGELSK ESSÄ KLASS 6. En minnesvärd incident. Uppsatskategori Allmänna uppsatsämnen Tillbaka till din klass. Hitta din väg hem Om oss Våra tjänster Medlemmar Sekretesspolicy Ansvarsfriskrivning Annonsera hos oss tjänsteleverantörer. Klass Klass 3 En intressant incidentuppsats 4 Klass 5 Klass 6 Klass 7 Klass 8 Klass 9 Klass Klass E-böcker Projekt Artiklar Bengali Poesi Skönlitteratur Recept Talat engelska. Följ oss.





essäer om svarta döden



Jag älskade att gå till min farfars hus på grund av den lugna och fridfulla miljön. Landskapet och landskapet är också mycket vackert. Det finns mycket grönska runt omkring, speciellt de gröna fälten där jag älskar att spendera min tid. Jag har ett antal vänner här också. Vi har jättekul tillsammans. En dag inträffade en incident i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma i hela mitt liv! Jag gick genom ett av fälten när jag märkte något som låg ihoprullat på marken på ett håll. Objektets struktur, färg och fysiska egenskaper verkade i alla aspekter vara en orm. Dessutom låg det i min väg. Jag kände hur jag blev nervös och rädd.


Jag blev vit av rädsla! Jag stod stilla ett ögonblick utan att veta vad jag skulle göra. Jag var orolig att ormen skulle vända sig om och bita mig. Jag gick sakta bakåt och sprang för att ringa min farfar och några äldre. När jag berättade min historia för dem följde de genast med mig. Till min förvåning låg föremålet eller den så kallade ormen fortfarande i samma position. Den hade inte rört sig en tum. Min farfar och några av byns äldste gick nära föremålet och plötsligt hördes det höga skratt. Min farfar skrattade hjärtligt och sa till mig att det inte var en orm utan en whiplash som låg på marken.


Han lyfte upp den och gav den till mig. Jag började gå snabbare men när jag närmade mig honom märkte jag något konstigt. Han verkade sväva i luften! Hans fötter rörde inte ens marken! Rädd, men ändå fascinerad, kunde jag bara inte ta blicken från honom. Snart fick jag den här konstiga känslan av att mannen hade stannat och väntade på att jag skulle passera. Svettpärlor rann nerför mitt ansikte medan mitt hjärta bultade högt av rädsla. Jag cyklade som om tio tigrar jagade mig! Hemma hos mig hittade jag min mamma prata med en skara människor utanför. Andlös sprang jag till henne. Var nu en modig tjej och ge honom ett leende.


Tyst tackade jag honom för att han skyndade mig på väg till min familj i deras nödstund. Hindiuppsats, engelsk uppsats, punjabiuppsats, biografi, allmän kunskap, eltsuppsats, uppsats om sociala frågor, brevskrivning på hindi, engelska och punjabi, moraliska berättelser på hindi, engelska och punjabi. Spara mitt namn, e-post och webbplats i den här webbläsaren till nästa gång jag kommenterar.

No comments:

Post a Comment